O svetonázore. sile a videní č 1

05.08.2023

Niečo málo o sile a videní

Jednoduchý príklad, si v lese a zbieraš hríby, okrem hríbov, čo ešte tam vidíš? Koľko skákajucich veveričiek, aké vtáčiky lietajú, toto nevidíš, vybral si si pozerať na určité miesta a vidieť klobúčiky a tie aj hľadáš.

Tak pracuje svetonázor - raz si zvolíš, čo chceš vidieť a, čo nechceš vidieť a prestaneš vidieť ako na fyzickej, tak aj na jemno hmotnej úrovni. Potom pozdejšie si to podrobnejšie cez webináre prejdeme, čo a ako je zostrojené. Povieme si aj teraz, ale podrobnejšíe potom. Aby sme nevideli si vytvárame "Prekážky videnia", Také ako, keď chceme od koňa, aby utekal rovno a nezaoberal sa tým, čo je vôkol, nasadíme mu klapky na oči. Tak isto si aj my, aby sme nevideli prejavenie jemno hmotného sveta. Na naše "Vnútorné, duchovné" Oko vešiame klapky a prestaneme vidieť jeho prejavy. To nie je len s videním, celkovo sme takí kúzelníci (smiech) my sami seba začarujeme (ľahko)

Dieťa behá, koľko je v ňom veľa energie sily divíme sa, my jej máme naopak malo, prečo?

Odpoveď: Míňame ju na zbytočnosti? Nie, nedá sa minúť, naokolo je jej plný vesmír, ale jednoducho do nás nevchádza.

Blokujeme sa nejako? Presne tak, správne. Aby dieťa obsedelo, bolo "Dobré" Keď od neho chceme, aby sedelo nehybne, aby ( neblblo). Dieťa musí so sebou niečo urobiť, čo spraví alebo presnejšie, čo mi spravíme so sebou. Keď táto energia alebo sila, ako hovorili naši predkovia, vchádza zvonka do človeka, vo vnútri prechádza po určitých žilách, do určitých orgánov a z týchto orgánov sa rozteká ďalej. To sú vnútorné orgány, jemno hmotné orgány máme na mysli. A tieto orgány, z ktorých sila napĺňa naše telá či už fyzické alebo jemno hmotné, sa volali "Pramene, žriedla". Ako sa zem napája vodou z prameňov, tak aj v tele máme také pramene a z nich sa sila rozteká do našich tiel. A, keď sila naplní tvoje telo, nemôžeš pokojne sedieť, ona sa dožaduje toho, aby bola nejak minutá. Pri deťoch je to neustály proces, vchádza do nich a oni stále behajú, skáču to je normálne a prirodzené.

Ak to chápeš, tvoja úloha je usmerniť dieťa, aby premenilo tento typ sily na iný typ. Silu vhodnú napríklad na prácu umu, chápanie, pozorovanie. Keď ju takto premeníš ona sa síce zmení, ale tvoj prameň pokračuje naďalej pracovať. To je vtedy ak máš svetonázor našich predkov, ak vidíš, čo sa deje, ty môžeš nájsť rozumnejšie riešenie situácie. Ak sa nachádzame vo vedecko - technickom svetonázore a my sa v ňom nachádzame (smiech) vidíme, že dieťa v kuse šalie, hrá sa, stále s ním "Šije" Neobsedí na mieste, my vidíme vonkajší prejav. Potrebujeme od neho, aby urobilo nejakú úlohu a vtedy ho nútime silou sedieť, ticho bez pohybu a začať robiť tú úlohu. Ukľudni sa seď buď ticho mlč. A, ako to on môže urobiť? Keď ho ide práve rozhodiť od prebytku sily priam nadskakuje. Len tak, že uzavrie svoj prameň. A takto pomaly prekrývame svoje zdroje sily a, keď vyrastieme a staneme sa dospelými sa divíme prečo nemáme dostatok síl. My sami sme si ich prekryli, tieto pramene ako, keby sme ich zasypali kameňmi, tieto jemno hmotné vrstvy sme omotali okolo týchto prameňov. A sily máme presne toľko, aby sme žily tým životom, ktorým žijeme aj to nie vždy dostačuje. Toto je tiež svetonázor, buď začínaš vidieť a vtedy sa u teba objavuje nejaká možnosť s tým niečo robiť alebo to nevidíš a vtedy je tu farmakológia, ponúka rôzne svoje preparáty.

My máme všetko, čo potrebujeme v sebe.

A.Gudkov úryvok z webinára

Rbu BB tč.0944118857-Ivan
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma!